miercuri, 24 octombrie 2012

Rape me, my friend

Împletește-ți degetele cu ale mele și trage-mă înspre tine. Lipește-ți trupul de-al meu și lasă-mă să-ți inspir adânc aroma. Hai, ridică-ți privirea si las-o pe-a mea să-ți străpungă sufletul abisal. Doar aerul stă între noi, ne desparte o suflare fierbinte. Te analizez din cap până-n picioare(și ce picioare frumoase ai) și-mi mușc râzând buza. Nu-ți văd trăsăturile fizice, nu mă interesează culoarea părului tău. Îmi place parfumul și izul ce-l lași pe pielea mea. Zâmbetul ăla ștrengăresc ce ascunde atâtea(să le aflu sau nu? irelevant. le stiu deja, inconștient).
Rape me tender. Trântește-mă de perete cu brutalitate, apropie-te și mângâie-mi obrazul cu buricele degetelor. Mușcă-mi carnea și linge-mi rănile sărate cu limba ta ascuțită, ca de pisică. Îți cuprind gâtul în mâini și-ți zgârii ușor pielea excitată. Trasez linii și contururi în trupul tău, deschid căi de iubire și eliberez șuvoi de energie.
Waste me, waste it all. Hate me. Hai, pune pasiune în ceea ce faci. Despică-mi craniul și spune-mi ce vezi. Nu-s sentimente, așa-i? Doar dorință. Caută altundeva. Inima e mai jos, sufletul e ascuns. Dacă-l găsești, șterge-l de praf te rog și dă-i o vodkă. 
Inima, unde-i inima? Ai găsit-o? Nu? Atunci mai sfâșie-mă puțin. Așa, bravo. Descoperă-mi umerii goi și simțămintele înfrigurate, povara mea de zi cu zi. Iubește-mi sânii calzi și moi, sângerii de la atâtea atingeri. Pune-ți ghearele pe talia mea și ridică-mă la cer. Lasă-mă să-mi incolăcesc picioarele pe dupa tine, să-ți frâng trupul de la mijloc. Așa, măcar, suntem în derivă amândoi.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu