marți, 9 octombrie 2012

I give a fuck..unfortunately for me

Mi-aș face o promisiune, dar sunt conștientă de faptul că n-o să mă țin de ea. Replica suna cam asa: o data cu ultima țigară fumată, îmi promit sa-mi dispară interesul. Sounds so easy, isn t it? Doar căăă.. toți ne dăm mari și tari ca we don t give a fuck sau alte dume d astea. Yeah, some of you may not give a fuck. Dar se ascund atatea printre cuvinte. Și uite că eu I give a fuck. Din păcate. Sunt acea persoana, probabil una la o mie, pe care dacă o suni, stă cu tine la telefon, te calmează, te face să te simți mai bine și să mai poți trăi încă o zi cu tine. Te ridic și sunt acolo, MEREU, fucking mereu. De ce, I m still wondering. Pentru că în momentele MELE grele, nici măcar pula nu e langa mine.Toți știu doar să aprobe, să te compătimească și după ce tu ai terminat nenorocita de frază în care îți verși of-ul cu speranța că la sfârșit vei auzi măcar vreun sfat sau vreo concluzie, ți se mai oferă în schimb încă o părticică din viața celuilalt. Cu absolut nicio legătura față de problemele tale. Și speram și eu, că deh, de aia am prieteni, să fie acolo lângă mine când eu nu-s în stare să mă mai ridic de jos după ce mi-am julit coatele ținându-i pe ei atâta timp. Și da, ADOR, absolut ador sentimentul când suni pe cineva și nimeni nu-ți răspunde. Peste vreo jumătate de oră, când tu deja ți-ai bătut (din nou) singura căpșorul și-ai tras linie dedesubtul problemei, dau și eu buluc, bineînțeles, cu scuzele de rigoare. Că n-a avut cum, ca câr, că mâr. Bă frate, cum se face că eu MEREU am cum?! Indiferent de circumstanțe. Poate că și mie îmi e rău de mor în momentul când mă suni și n-am chef să-ți ascult pălăvrăgeala interminabilă repetată de ceva vreme-ncoace, de enșpe mii de ori pe zi, dar totuși, here I am. For you. De ce, sincer? Pentru că îmi pasă. Cum ar fi să NU-mi mai pese? Evident, tot eu aș fi oaia neagra. Ce contează tot timpul alături. Ideea e că nu-s acolo când ai tu chef, și asta anulează instant oricare altă dată anterioara. Păi deh. Și after all, tot eu sunt aia egoistă. Deoarece tot eu m-aș simți prost să știu că te-am lăsat baltă, chiar dacă pe tine te doare-n pulă. Și uite cum Ina stă și-njură ca birjarul. Dar.. aș fi curioasă cum s-ar descurca toate cunostiințele mele fără mine. Dacă aș dispărea o zi, o săptămână. Fără facebook, telefon, blog sau alt căcat. How would you react? Normal, ați plânge că deh, nu mai este Ina să vă asculte.
Se spune că unele persoane nu sună decât dacă au ceva important de zis. Sincer, interesul așa se manifestă. Chit că te sun doar ca să te întreb ce dracu mai faci, înseamnă că pentru mine viața ta e importantă, nu că ma plictisesc la cafea și-am chef de vorbă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu