joi, 10 ianuarie 2013

ce iubesti?

Cred ca intrebarea asta mi-a dat cea mai mare bataie de cap. Logic, fiind eu, am avut si minunata inspiratie sa ma gandesc la ea inainte sa ma culc. Well, boy, that was a long night.
In teorie, pare simpla. Doua cuvinte, doar doua, si un singur raspuns? Unul singur? Vai, ce dragut m-am amagit. Deoarece in minte mi s-a format un gol dragut, opac si fara o pala de vant macar.
Cred ca iubesc prea multe. Doar deschizand ochii in semi-intunericul din camera si uitandu-ma la el, mici scantei mi s-au aprins in ochi si-un zambet mi-a luminat chipul. Suna siropos, dar iubirea e dulce Si nu, din pacate pentru unii, n-o sa fac diabet.

1. Iti iubesc zambetul tau ce emana fericire, cu gropitele din obraji. Iti iubesc culoarea ochilor, ce se schimba in functie de stari emotionale, iar eu ti le stiu pe toate. Iti iubesc buzele moi, catifelate si pline, numai bune de muscat; gatul superb si umerii pe care ti-i sarut constant, bratele bine facute, cu piele fina, ce se infioara la atingerea degetelor mele; spatele puternic si pieptul tau, cu abdomentul conturat si oasele bazinului proeminente.Nu mai vorbesc si de posterior, pentru ce deja mi-e groaznic dor de tine. Ti-am zis de picioare? Da, iti ador muschii s gambele lucrat. Ador cand ma tragi in bratele tale si ma inconjori toata; ma simt la adapost cuibarita la pieptul tau, insa acelasi sentiment il am si cand ma tii de mana pe strada; stiu ca n-o sa-mi dai drumul vreodata. Ah, parul ! Am uitat de pletele tale ondulate si negre, ca pana corbului;
Te iubesc chiar si cand ma gadili, desi in momentele alea te-as bate graaaav. Dar deja incep sa aberez si ma abat de la subiect...tu stii foarte bine(sper) ce iubesc la tine, din ce in ce mai mult in fiecare clipa.

2. Nu stiu cum sunt altii, dar eu cand ma gandesc la cafeaua la ibric cu scortisoara, bauta intr-o duminica insorita cu al meu consort in brate, ma infior. Stiu ca tu nu te omori dupa cafea, dar ca intotdeauna iti voi pastra doua guri, sa gusti de la mine.

3. Apusurile de la mine de la birou. Uneori, cand sunt foarte pesimista, am impresia ca e singurul lucru pentru care ma duc la job :)) Glumesc, desigur. Imi ador locul de munca, insa privelistea de la etajul 8 este minunata, cu Herastraul in fata si oglindirea soarelui in lacul nesfarsit. Merita sa-ti fumezi tigara acolo si-ti da mereu putere sa rezisti pana la sfarsitul zilei :)

4. Sa calatoresc. Chit ca e una lunga, de 8 ore jumate(gen Cluj), ador sa vizitez, sa respir alt aer (de preferat nu atat de inghetat si sa nu ma pomenesc c-o raceala ce ma tine de la inceputul anului...dar fie). Ador anumite orase, le tin ca pe niste iubiri mai vechi, pastrate in cutiuta mea cu amintiri din suflet: Brasov, Sighisoara, Cluj, Sibiu, Viena, Praga..si Bucurestiul, desigur, Mare, prafuit, populat si poluat, este al meu si n-as putea trai fara el. Iar nu in ultimul rand, Vama. Nu este un oras, este a doua casa. Mi-e dor de nisipul fierbinte, sa ma intind pe plaja si sa-l simt pe corp, cum ma gadila si-mi mangaie chipul. Mi-e dor de soarele arzator, de marea ce ma primeste mereu in bratele ei si valurile ce-mi soptesc 'bine ai venit'. Mi-e dor de Stuf, si de noptile de betie petrecute acolo(pentru ca daca nu esti beat la Stuf, nu ai ce cauta acolo. Nu e vb de fite sau ceva, dar altfel nu ai putea sa suporti acelasi playlist in fiecare an. Dar cu ritualul meu si al Ioanei, de sampanie pe plaja-aparent doar in Vama beau sampanie- totul devine minunat). Insa promit ca la anu' ma tin departe de cozonac(alcool, nu prajitura specifica de Craciun). Si-o sa adun mai multe scoici. Si-o sa fac MULTE poze faine. Multe. FOARTE multe. Hihi.

5. Imi iubesc prietenii, cei adevarati, care chiar mi-au dovedit anul trecut ca merita sa fie pe lista aia. Mi-i iubesc si nu numai pentru ca sunt mereu acolo, dar pentru ca sunt mandra sa-i numesc astfel, mandra sa stiu ca sunt oameni in adevaratul sens al cuvantului si mandra ca-s ai mei :)

6. Iubesc(si aici urmeaza o lista lunga): apartamentul ursului din Crangasi, unde am facut atatia ani escapade,  si unde sunt cele mai faine femei in viata. Alinule, esti norocoasa sa le numesti familie :) ; celalalt apartament din Crangasi(rest in peace, my friend) al Capsunei; numai noi stim ce am facut acolo si cata inspiratie la scris mi-a adus, cate seriale am dat gata pana dimineata si unde am invatat sa iubesc branza si mancarea chinezeasca; mai nou iubesc locul numit 'acasa', sau 'vestul salbatic', cum prefera sa-l numeasca dragul meu consort, pentru ca suntem o familie si mereu este atmosfera placuta, iar la sfarsitul zilei de munca te intorci cu placere si cu dor; imi iubesc cartile (si libraria Anthony Frost pentru ca mi le comanda-bless you !), filmele vazute cu al meu, pozele, cafeaua luata la birou impreuna cu tigara fumata de pe balconul etajului 8, tinuta de business cu fustele mele mulate si sacoul meu scurt pana in talie; inelul vechi de 100 si ceva de ani al strabunica-mii; hanoracul mare, lalau si calduros luat la reducere, tatuajele mle(si cele care vor urma) si pff.. prea multe. Si da, iubesc toate aceste lucruri, pentru ca aparitia lor imi provoaca o intensitate deosebita.


7. Iubesc pisicile si independenta lor, faptul ca nu au nevoie de nimeni, faptul ca sunt misterioase, fermecatore, frumoase; if a cat loves you, that s something.

8. Sunt prea multe, sau poate prea putine. Sunt momente, oameni, lucruri, mirosuri, parfumuri, atingeri, vorbe, clipiri. Soare, caldura, cafea, tigari, fum, raset, nisip, autostrada, vant, ploaie, cantece, povesti, poze, apusuri, albastru, turcoaz, cirese, acrisor, bas, bicla, personaje, intuneric, strazi, pustietate, populatie.. un amalgann furios din toate acestea si nu numai. Sunt toate din care exist.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu