marți, 4 octombrie 2011

unde e ea.

Si ne trezim de dimineata, primul lucru pe care-l inspir fiind parfumul pielii tale incalzite de soare. Faci cafeaua mereu si o bem la o tigara amestecata cu rasetele noastre. Fumul ne incojoara si ma gasesc pierduta in vocea ta si-n sentimentul dat de prezenta ta constanta in gandurile mele. Mi te-ai strecurat pe sub piele si mereu cand imi ating bratele iti simt imbratisarea calda si comfortul provocat de ea. Si ma certi mereu ca fumez prea mult, imi spui cat de frumoasa sunt nemachiata si-mi mangai obrazul infierbantat de buricele degetelor tale. Zambesc mereu si trag insetata din tigara, lasand fumul sa ma invaluie din ce in ce mai mult. "Iar locu ei, stie si ea, e numai la pieptul meu indiferent ca ne e bine sau ne e greu.. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu