marți, 11 octombrie 2011

I wish

I wish morning would come faster so that I could go out and have work to do, things to acomplish, to keep my mind from going crazy..because I have too many questions, too many sufferings, too many to endure. that s why I write, so that I can free my mind from all all of this. it s tiresome to have u in my mind. and it gets even worse every fucking day. 
...
as vrea ca perna sa mi ingroape adanc visele si sa ma trezesc cu mintea limpede, fara memorie. as vrea ca dimineata mereu sa fie soare si sa ma trezesc cu parfumul cafelei in nari si fumul tigarii deja aprinse sa ma invaluie. si sa nu fie tigara ta, sa fie a mea, numai a mea..as vrea ca totul sa nu fi inceput pt ca nu am invatat nimic din aceste luni. doar ca oamenii mint si adora sa se joace cu sentimentele..si eu am obosit sa ma joc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu