marți, 12 iulie 2011

there s something in the air.

e ceva in aer.traiesc in ireal,mereu..mi se pare totul un vis.trebuie sa fie.stau intinsa pe spate,cu mainile proptite sub cap.privirea imi poposeste pe chipul tau.iti vad iarasi surasul,dar e schimbat.nu mai e acelasi zambet fara griji,ce mi incalzea ramasitele sufletului ars.acum te uiti cu niste ochi pierduti,ce nu mi mai oglindesc chipul indragostit,ci doar o urma a ceea ce a fost.a inceput si ploaia,insa am impresia ca plang copacii.curg picaturi mici,din ce in ce mai repede si grele,apasatoare,ce indeparteaza toropeala apasatoare a caldurii,inlocuind o cu fiori reci ce mi strabat corpul amortit.mi e frig,cred.nimic nu mai e sigur.sentimentele au disparut.inchid ochii si ma las in voia sortii.ma las sa mor,pentru ca nu mi a mai ramas nimic..nimic.poate ma asteapta renasterea.poate..nu.nu..nu toti renastem din durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu