duminică, 8 mai 2011

old stuff.





She.


You can see the cruelty in her eyes.
She s not crying, but it s worse this way.
She has no knife, but her words are stabbing you.
Her hands are clean on the surface, but full of your blood.
She s smiling, but it s more like a sneer.
'It s fine', she says.
The truth is, it couldn t have been any worse.



Emotii in supradoza.



Emotii in supradoza. That s how I feel lately. Si doamne e genial..nu credeam c o sa simt vreodata asa ceva. Simt ca ma droghez cu sentimente. Cand sunt cu tine, cand te ating, vreau mai mult, mereu mai mult. Nicio atingere nu e de ajuns. Nicio imbratisare nu e destul de stransa. Ma lipesc de tine constant. Singura mea dorinta e ca pielea mea sa se topeasca in celule calde, lichide, si sa pot intra hoteste in trupul tau, prin pori, sa ma strecor nevazuta, triumfatoare, sa ma contopesc cu sufletul si trupul tau. ‘Vreau sa ti intru in sange’- asta am citit o data. Replica superba. Acum o inteleg pe deplin. Ma lipesc de tine, iti inhalez parfumul ca pe fumul de tigara, trag adanc in plamani, cu sete, fara incetare. Radiez caldura, asta e momentul meu preferat la tine. Iti simt pielea arzand, sangele fierband in venele de sub piele ce pulseaza nerabdatoare si cu putere. Mi as infige dintii in carnea ta si unghiile in pielea ta doar ca sa fiu una cu tine. Si tot timpul am cascade de sentimente..vin in valuri, se iau la intrecere si se impreunesc la mal, in mine, alimentandu mi pasiunea nebuna.. Ma crezi? E 4 dimineata si ma gandesc la tine.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu